Procedura reklamacyjna:
Celem niniejszej procedury jest zapewnienie sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji. W przypadku odkrycia na produkcie wady, która nie jest wynikiem nieprawidłowego użytkowania a powstała niezależnie np. w procesie produkcji, zgodnie z art. 556 kodeksu cywilnego o uprawnieniach z tytułu rękojmi, klient ma prawo domagać się naprawienia szkody.
1. Pobierz formularz reklamacyjny
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY |
2. Wydrukuj, wypełnij rubryki i podpisz formularz reklamacyjny,
- określ i opisz wadę, którą zauważyłeś,
- określ swoje oczekiwania i roszczenia reklamacyjne
- złóż czytelny podpis (imię i nazwisko) oraz datę złożenia reklamacji
3. Przygotuj paczkę do wysyłki (umieść w niej reklamowany produkt),
4. Dołącz formularz do paczki i wyślij na adres: Sportemo.pl, ul. Władysława IV 8, 31-710, Kraków
5. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji. Rozpatrzenie nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
6. W przypadku uznania wniosku reklamacyjnego, sklep będzie zobowiązany do naprawienia szkody zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.