Ciężarki Do Ćwiczeń 2x1 kg HMS
  • Ciężarki Do Ćwiczeń 2x1 kg HMS

Ciężarki Do Ćwiczeń 2x1 kg HMS

39,00 zł
Brutto
24h

  • Gwarancja jakości. Masz pewność, że wszystkie nasze produkty są wolne od wad. Bierzemy odpowiedzialność i udzielamy 24-miesięcznej gwarancji.

  • Gwarancja zwrotu. Każdy zamówiony produkt w naszym sklepie możesz zwrócić lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki od kuriera.

Ciężarki Do Ćwiczeń 2x1 kg HMS 5 1 5 2

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 2

Ciężarki do ćwiczeń 2x1 kg - właściwośći

  • Ciężarki wykonane są z solidnego materiału - wysokogatunkowej pianki która jest bezwonna i miękka w dotyku.
  • Chroni podłogę przed uderzeniami i porysowaniem.
  • Ergonomiczny kształt zapewnia pewny i wygodny chwyt.
  • Główną zaletą jest wielofunkcyjność; przeznaczony jest do ćwiczeń typu: fitness, areobik, a także ćwiczenia ogólnorozwojowe, rehabilitacja czy rozgrzewka przed treningiem siłowym. 

Zalety ćwiczeń z hantlami:

  • stabilizacja i aktywizacja mięśni,
  • równomierna praca,
  • możliwość stosowania intensywnych technik,
  • bezpieczeństwo użycia,
  • większy zakres ruchu,
  • zróżnicowany ruch,
  • zapobieganie kontuzjom,
  • pobudza cały układ krwionośny,
  • zapewnia wszechstronny, wielofunkcyjny trening,
  • rozwija siłę, moc oraz wytrzymałość,
  • poprawia napięcie mięśniowe, wydolność a także równowagę.

Ćwiczenia ze sztangielkami zapewniają pozytywny i zdrowy rozwój mięśni ramion, klatki piersiowej i grzbietu. Idealne dla początkujących jak i średnio-zaawansowanych.

Przykładowe ćwiczenie : wznosy ramion bokiem

Cel ćwiczenia: obręcz barkowa

Stań trzymając z przodu ud w obu rękach sztangielki z palcami dłoni skierowanymi do siebie, pochyl się nieco do przodu i wysuń łokcie na zewnątrz. Unoś sztangielki na boki, mając cały czas lekko ugięte łokcie. Ruch prowadź łokciami, mając dłonie ustawione trochę niżej. Unoś sztangielki do momentu, kiedy ramiona będą równoległe do podłogi. W tym punkcie ruchu ręce, barki i łokcie powinny znajdować się na tym samym poziomie. Dłonie nieco ugięte do dołu, a palce skierowane ku podłodze. W ruchu powrotnym opuszczaj sztangielki. aż zetkną się z przednią powierzchnią ud.

HMS
CM06
Nowy produkt

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Ciężarki Do Ćwiczeń 2x1 kg HMS

Napisz swoją opinię